Foto!

När vi hade varit och handlat sprang O in i köket och lyfte och stånkade på pallen och klättrade upp till disken. Precis som om han just kom på det, annars har han stått i fönstret och kollat ut - min sötas! Det har ju varit lite dåligt med fotouppdatering, men en sjuk pojk är ju inte lika kul att fota som en frisk busunge..
 
I vintras köpte jag en overall på Tradera till O som var ca 8nr för stor, fast den är en 80.
Det är knappt jag tror det själv, men den passar nu! Tjihu!!!  

Nu ska jag och min käre kolla tv och äta frukt.


Kommentarer
Postat av: MOSTER

Både smart och snygg!!

My kind of guy!

2010-09-21 @ 08:19:22
Postat av: mormor

Men Guuuuuuuuuuuuud vad söt han är!

2010-09-21 @ 09:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0