40 års FEST!!

Imorgon är det dags! 40års fest - tjihuuu!!!
En annan tanke. Börjar JAG bli gammal om mina vänner fyller 40?! :)

Jo, imorgon ska jag jobba 7-14, hoppas det går snabbt och smärtfritt :) Sedan är det hem, svira om och pynta mig, sedan ska vi till Nybro och lämna O till mormor som är hos I imorgon. Sedan HEM IGEN, hämta grejer, gränsla cyklarna, och ge oss iväg så att vi är framme vid lokalen vid 17, för att förbereda någon timme innan de andra ramlar in. Shit så kul det ska bli, men HUR ska jag orka!? :)

Det blir en milstolpe imorgon. Många av de som kommer är rökare. Jag har inte tagit ett bloss sedan jag fick plusset på stickan i Rimini 17/7-08. Imorgon är det fest. Jag är redan röksugen. Jag tror, TROR inte jag skulle gilla det, eller älska det. Men jag ska inte, jag ska inte, jagskaintejagskaINTE! Jag vågar inte prova. 
*Håll tummarna för mig*  Klart jag inte ska röka, jag har ju slutat.
Men KUL ska jag ha! Superkul!!

  

Kommentarer
Postat av: MOSTER

KLART ATT DU INTE SKA RÖKA FÖR GUDS SKULL!!

2010-09-25 @ 08:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0