1;a vabben

Jaha, då var min allra första VAB-dag här. O är lite febrig, snorig och allmänt hängig. Tycker inte det känns rättvist att ta med honom till en heldag på dagis då. Av och till är han superpigg, (och jävlas med mig. Han ställer sig upp och ska gå i soffan. Han har ramlat ner två ggr redan idag, ändå ger han sig inte. VAD SKA JAG GÖRA?!)  men sedan kommer han och kryper upp i famnen och bara vill ligga allderles still. (Och när har det någonsin hänt!?) Och då hör jag VERKLIGEN på andningen hur jobbigt det är- hoppas det blir 1000 gånger lättare när han är opererad och frisk igen!

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Tack :) Ja vi får hoppas jag överlever jag med då ;) Vad ska er lillkille opereras för? =/

2010-09-16 @ 10:55:25
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Läste inläggen om operationen nu, måste missat dom innan. Det kommer gå finfint! Håller tummar och tår för att han slipper alla besvär och att allt går bra!

2010-09-16 @ 11:05:26
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0