Lekdag

Imorgon blir det en riktig lekdag. Imorgon kommer alla (4) O´s kusiner från min sida. Vi bestämde att vi ses på Leo´s lekland och busar av barnen ordentligt innan vi alla åker till Nybro, för lite middag och partyparty! Vi ska ju "fira" min födelsedag, och vi ska ha himla kul hela dagen!
Vi hade tänkt att blåsa ut till IKEA imorgon förmiddag, för att inhandla följande;
Ο Bäddmadrass
Ο Täcke
Ο Påslakan
Ο Lakan
Ο "Dra-runt-lakan"
Ο och säkert en hel del till
men till O´s nya säng i alla fall. Men så kom jag på att jag har ju faktiskt "önskat" mig presentkort på IKEA av mamma och pappa, och då är det ju dumt om jag åker dit innan jag har det, om jag nu får det.. :)
Så det blir nog på söndag i stället.

Oscar har precis somnat. Vet inte vad det är med honom, det var ju lika dant igår. Han somnade ju inte förrän efter han hade dragit i golvet... :(

I alla fall ser jag jättemycket fram emot imorgon, sån där rolig dag med barnen i centrum!
Just nu är IDOL igång, och vi kikar väl lite till innan kudden kallar! 

Kommentarer
Postat av: cicci

aaaahhhhh vad cooooooolt det är här inne!!! hur gör du?? skulle också vilja ha blogg.se om jag kunde styla :(( men det kan jag inte.. då är det så himla tråkigt. på mama kan jag iaf lägga upp en egen header..



ja fy.. nu är vi igång med filippa.. hon är fortfarande dålig.. så tråkigt :(( nästa vecka ska hennes hjärta kolals av en kardiolog spec.



stor kram!!

2010-10-30 @ 11:26:23
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: cicci

tack. ja är det något med hjärtat tex så löser det sig nog med en op.. inte fullt ut men ta bort en del av problemet. men astman finns ju kvar, och den går ju tyvärr inte att bota.. men vi får se vad de säger.. nervös!



jag vet inte om man kan blinga upp en mama blogg, men hör med henne.. annars om hon är sugen på ett till jobb så kan jag kanske tänka mig att flytta tillbaka till blogg.seom jag får hjälp att lägga dit header och fixa lite runt om.. en större bild på sidan och lite info typ.. men kolla om hon har lust :)



stor kram!!

2010-10-30 @ 13:48:34
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0