Het blogg!

Guuud vad jag är impad Jenna! Bloggen är ju Hur Het som Helst!!! :)
Det känns alltid roligare att blogga, när bloggen är snygg, och nu är den kanon tycker jag. Stora tack-kramar skickas genast! 

I natt sov faktiskt O precis hela natten, och det var så underbart. Det var länge sedan nu, och vi skulle behöva ett par sådana nätter till! Igår bar C upp hans nya säng, så den ska vi nog försöka sätta ihop på lördag, så tänkte jag att tisdagsvilan när jag är hemma, kan vara en bra dag att provsova på! :) *Mammas stora pojk*

I eftermiddag efter jobb och dagis har vi varit hos kusinerna i Nybro, och det är alltid kul, mysigt och gott! O åt som bara den, och så sa han; -Tata! :) (Alltså inte tataa utan tata -tacktack..)
I kom och kröp upp i mitt knä, och ville läsa boken om Viktor, hur mysigt är inte det?? *Mosters tjej!*

Nu börjar snart veckans Greys - sedan blir det sängen! Imorgon ska vi på kvartsamtal! :D


 
 

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Haha ok ;) Du får muta honom med biltidningen då ;) Bella var inte så förtjust när hon var tvungen att bajsa på pottan idag men vet inte om det berodde på att det var en ny grej eller för att hon hade feber. Vi får väl se hur det går :) Kissa där gör hon gärna iaf, när hon hinner dit ;) haha.

2010-10-27 @ 21:00:34
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Storasyster

TST

2010-10-28 @ 17:40:50
Postat av: lovisa

sv: tack så mkt:)

jamen gör det, finns jättemkt fint!:)

2010-10-28 @ 18:05:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0