Födelsedagen

Jaha.. Då är det tisdag igen. Myystisdag!
Fick så himla många gratulationer igår! Så jag blev helt varm i hjärtat. Både på SMS, telefon, FB och inte minst fick jag två kort i brevlådan! Ett från min kära mor, och ett av en av de roligaste, sötaste och mest underbara tjejer jag har träffat. Vi träffades i Oslo, och har inte speciellt mycket kontakt till vardags, men fasen, hon är en jäkel på att komma ihåg att skicka ett kort när jag fyller år!! ♥ (Eller när hon byter adress Hahaha!)

Fick också så många hälsningar på FB, många ifrån gamla kompisar som jag inte trodde jag skulle höra av, och det känns verkligen i hjärtat! Det gör det. Nu är ju jag en sån här blödig person, men i alla fall! Sån är ju jag liksom.. Det vet ni ju :)

 Vill i alla fall skriva TACK! Till er allihop!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Absolut :) sskriv lite va du vill ha för färger och så så ska jag pilla lite ikväll

2010-10-26 @ 13:25:28
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0