Eftermiddagen i bilder


I morse visade jag O att "Bärgan" skrattar åt Traktorerna i boken,
så nu kan lillfisen fake-skratta också..
Och han tränar flitit! :D
Vi var också ute i blåsten, lekte i sandlådan, gungade och lekte titt-ut
i lekstugan!
  


  
Och sedan en sån härlig kväll med familjen R. Och en sån UNDERBAR present!!
Och jag bjöd på gamla Ingalills (min farmor) trattkantarellssoppa,
och till efterrätt hade jag bakat gamla Ingalills äpplepaj,
med moster M twist. Jummi jummi!!!

Imorgon ska C på kurs i Malmö, så han ska hälsa på syrran,
det längtar han till! Så imorgon blir det heldag med
lämning, jobbing, hämtning, matning, busning, mysning och nattning.
Få se om det blir något bloggat.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: måmå

Men bara ÅÅÅÅÅHHHHHH alltså!

Allra allra allra SÖTASTE Oscar i Världen! Vilka otroligt bra bilder på honom - särskilt den i mössan! Snälla snälla - maila till måmå!

2010-10-06 @ 08:25:06
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Haha Bella fejkskrattar också ;) Perfekt när man ska ta kort, bara att säga skratta så skrattar hon :P Söt han är lilla Oscar :) Bus i blicken minsann :D

2010-10-06 @ 09:36:58
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Moster

Mosters sockrpojk jag längtar så efter dig när jag ser alla fina bilder mamma tagit!! Hoppas Ni även var nöjda med mat och dessert!!



puuuuuuuss

2010-10-06 @ 15:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0