Blinkar sakta.

Imorse kom O in till oss, han hade varit i lådan i bordet i vardagsrummet, hittat en Risen, tagit av pappret, och kom och smaskade! Han hade riktigt söndagsmys! :)
                           

          Ganska nöjd kille va?! :)

Jo, nu är jag faktiskt så trött att jag blinkar sakta, och när ögonen är stängda ramlar i princip huvudet.. Igår jobbade jag ju mellan 7-14, och så kom mormor och hämtade mig. Hem och fikade, och in i duschen. Så kom några av mina arbetskamrater, och vi drack lite vin innan vi åkte en super fin MUSTANG till bowling.
Måste ju bara säg att vem hade trott att jag var en jävel på bowling? Nej, det är väl att ta i, men det var inte många gånger den var i rännan! ;P
Vi hade så himla roligt och trevligt, jag skrattade så mycket att jag känner det i magen idag, haha! 
Idag har jag ju jobbat igen, så nu längtar faktiskt jag tills O somnar så jag kan få i mig lite god mat som älsklingen har fixat, och sedan blir det sängen!!   

Kommentarer
Postat av: Moster

Visst känns väl tisdagen lockande men avlägsen ett sånt tilfälle? Sov nattigotto =)

2010-10-10 @ 20:57:19
Postat av: måmå

Åh mormors allra Sötaste Chokladpojke!

Visste Du inte att Du är en baddare på bowling? Det beror nog bara på att Du inte provat förut. Du kan allt Du vill vet Du väl?

Kram!

2010-10-11 @ 09:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0