4 månader

Jaha, mina vänner. Idag är dagen. Dagen när det är endast och exakt 4 månader tills min guldklimp blir 2 år. 2 ÅR!! Han var ju nyss tre månader juh!
Det går allderles för fort. Mamman hinner inte med. :(

Idag efter jobbet var det "fika-på-dagis-dag", och det tyckte vi var jättetrevligt! O tyckte sådär. Han tyckte det var jättekonstigt att jag, C, S och M ramlade in allihop och sedan satte oss och drack kaffe. På HANS dagis liksom. Han fick inte ihop det varför vi skulle vara där. Ömsom jättekul, ömsom inte alls.
Jag tyckte däremot att det var kul eftersom jag alltid lämnar på en annan avdelning, och de alltid är ute när jag kommer på eftermiddagen. Kul att se honom "ni action" liksom. Alla pedagoger pratar så varmt om O, att han är en riktig solstråle, och det värmer ju såklart!! Om han någongång är ledsen så är det när det faktiskt har hänt något. Det känns bra, och det känns bra att höra det. Han är aldrig ledsen när jag lämnar honom, utan verkar se fram emot dagis när vi pratar om det. *Mammas duktiga grabb*

Imorgon har jag fått ett tidigt pass på jobbet, så imorgon ska vi ha riktigt, äkta helhjärtat fredagsmys tillsammans, som en familj, när vi till och med kan äta tillsammans! ÅÅ som jag längtar! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag längtar till och med å dina vägnar!! Det förtjänar Ni.... =)

2010-10-22 @ 06:34:53
Postat av: måmå

Jätte-jätteskönt med riktigt äkta helhljärtat fredagsmys! Blir riktigt varm om hjärtat. Härligt! Måmå tränar ikväll, och det blir säkert kul det också.

2010-10-22 @ 08:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0