Vår jul

Ja, då tror jag julen är spikad. Men 100% är jag nog inte förrän annandagjul.. :)
Julafton´s morgon ska vi ha riktigt julmys i sängen tror jag! Eller kanske på golvet vid granen *Mys*
På dagen åker vi till Calles familj,
i Färjestaden. Då blir det kalas vill jag lova!
Vi ska också ta en sväng så vi kan träffa morfar en liten stund,
om han nu är där vi tror.. :)
Juldagen blir det julfirande här hemma hos oss,
då blir det full rulle. Vi, mormor och morfar, ev gamla farmor,
moster med hela familjen och morbror med hela familjen!
Om inget annat så blir det kul och varmt! :D
Låter som härlig jul tycker jag!



Kommentarer
Postat av: måmå

Den blir alldeles säkert Jättehärlig!

Och vad annandagen anbelangar - så är det middag hos mormor i alldeles vanlig ordning. Och jag hoppas att ni orkar komma. :D

2010-11-18 @ 08:18:53
Postat av: Anonym

Vi har inte planerat våran än :-S

2010-11-20 @ 00:21:07
URL: http://misspurple.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0