SEMESTER!

Tjihuuu! Gissa vem som har SEMESTER!! JAG!! :)

Just nu är läget att tvätten är upphängd i torken, jag skulle snabb-blogga, Oscar sover, ska börja fundera på packningen, klippa kattens klor och borsta igenom hennes päls, plocka upp tvätten och vika, så att vi hinner med banken och en suuupersnabbis om IKEA för att köpa hängen till pappans tavlor (eftersom vi har råkat kasta dem som tillhörde tavlorna :O ), innan vi ska dra söderut imorgon! :) Och jag längtar!!

Imorgon räknar vi med att komma iväg runt tolv, så O ska få sova i bilen. Nere halv två-två, fika med pappa innan han åker till farmor (men han kommer hem igen på lördag), så ska old old friend Fiffi (heter hon ju inte, men kallas i familjen Anderson) komma med sin son K. Lördag; INGA PLANER på fm, eftermiddagen ska vi träffa S och V, och så kommer söta J med sötaste tjejjan M! Då blir det fika, tjejsnack och bus såklart! Middag hos mamma kl 17, dit favoritbror med familj kommer, och sedan hem för kvällen. Söndag räknar vi med att åka hem efter lunch, så vilan blir i bilen igen..
För första gången ska datorn med, så ska vi se om vi kan få den att fungera i Blekinge! :D

Nu; SKRIVA LISTA!
Btw. Jag. Älskar. Listor.

Nä fixar Katten först så det är klart. Sedan LISTA.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag. Älskar. RIMINILISTOR=)

2010-11-11 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0