Rätt beslut.

Jag är så himla knäpp. Jag får jordens ångerst när jag är hemma från jobbet, även med Oscar. Jag menar, vad ska jag göra?
Nu tog jag rätt beslut idag, för Oscars näsa, rinner och rinner, han är blank i ögonen, och jag tycker han blir varmare och varmare. Han hostar, och är gnällig, gråter för ingenting. Ja, jag tog rätt beslut, och jag har redan ringt och sagt ifrån att jag inte kommer imorgon heller, så de får en chans att få in någon annan. ÄNDÅ får jag ångerst. Men vad ska jag göra, ska jag inte prioritera min son? Självklart gör jag det.
Jag blir hemma idag och imorgon, Calle är hemma fredag och lördag när jag jobbar. Hoppas bara att Calles arm hinner bli bättre, han har lyckats dra av några muskelfästen i armen stackarn! Svullnaden har lagt sig lite grann i alla fall, och jag hoppas voltarenen ska hjälpa honom med sista värken.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

jobbet är jobbet

inte mer

2010-11-17 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0