Njuter fortfarande

Jag njuter fortfarande av vår underbara dag igår! Och nu med STORT pluss i kanten att vara ledig fredag.
JAG HAR BARA EN JOBBADAG KVAR DENNA VECKAN! Det ni!!

Igår hände ytterligare en superrolig sak som jag måste berätta om.
När vi busar med Oscar leker vi ibland "arga leken", ni vet, man ska blänga på varandra och inte börja skratta..
Det har vi gjort några gånger, och han har fattat grejen. 
Han pressar ihop läpparna, och sedan tittar han under lugg med sina busiga glittriga ögon
-och börjar skratta!
Igår kväll när jag kom ur duschen, hörde jag att O skrattade så han nästan kiknade och Calle skrattade han också.
Jag tittade ut från badrummet, och ser att Catasita sitter i köksfönstret och tittar på Oscar med en blick som säger mer än 1000 ord, men där ibland; vad f*n är det du håller på med? Du blir ju bara konstigare och konstigare!!
Då står Oscar, mitt på köksgolvet mot katten, och spänner läpparna och så skrattar han så han håller på att ramla omkull! Calle frågar; -Leker du arga leken med Catasita?
-Jaa!!! skriker han, och spänner läpparna, glor på henne och brister ut i gapskratt!
*Underbaring!*


Kommentarer
Postat av: måmå

ska bli så jättespännande att se om Oscar vill leka arga leken med måmå... Och om han vågar leka den med familjen Säbom... Säkert med Moa o Lukas iaf... :D

2010-11-10 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0