Karlshamnslängtan

Ja hörninini. Det är inte ofta jag känner så här. Men i och med att det ÄR långt mellan gångerna, och i och med att några av mina BÄSTA VÄNNER finns kvar i Karlshamn, så har jag faktiskt Karlshamnslängtan.
På söndag ska vi ha lite förstaandventsfika här med nära och kära, och då är det flera i Karlshamn som jag skulle ha velat ha här. Om det är någon jag har glömt i villan och inte har "bjudit" men som kan/vill komma -
RING DÅ FÖR FASEN!


Den fina statyn på Karl-Oskar och Kristina,
som utvandrade från Kalshamn.

Kommentarer
Postat av: Jojje

Karl-OOOskar!!!!! (kl 3 mitt i natten, typ) ha ha ha

2010-11-26 @ 08:42:29
Postat av: mommo

Anytime älsklingen min. Försök hitta någon glugg någonstans när ni kan komma ner för att besöka dem ni vill besöka. Bo hos mej, kom och gå som ni vill. Vill ni vara "barnlediga" är barnvakten i stort sett ALLTID ledig..

2010-11-26 @ 08:51:08
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Nej det var inte Bella heller innan. Vi testade lite i somras men det gick inte alls bra :-) Men sen började hon komma även fast hon hade blöja och säga att hon ville gå på pottan så då tog vi chansen. Ingen idé att stressa med sånt, tror det funkar bäst om man kör när barnen själva visar intresse :-)

2010-11-26 @ 13:00:57
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Ailonatasha

Incredible site!

2011-01-26 @ 16:17:24
URL: http://ailonatasha.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0