Handen på stjärten 2

AAAHAHAHA!!! Missade ni typ världens roligaste Maria M och Anna Book igår kväll på 3-an!!??
De skulle bo ihop och lära känna varandra på 24 timmar, och som avslutning på det hela hade de lite fotografering av varandra på slutet. Hahaha!!!
Och då ska man göra;
handen på stjärten
och säga;
heeej
så det blir så naturligt som möjligt! Supernaturligt alltså! :D
Alltid härligt när jag får ett sånt dära skrattanfall så jag tror att jag aldrig ska sluta!


Jätteroligt program, och jag kommer nog kolla nästa vecka också,
då skulle det vara Runar och Tony Erving. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag missade det. Jag villa så gärna se det eftersom det just var två tjejer. Jag säg första avsnittet med pernilla och modellen men var sugen på att se det där avsnittet också!

2010-11-20 @ 00:18:28
URL: http://misspurple.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0