Frågande

Ja, jag ställer mig fortarande frågande till den läkaren som Oscar fick träffa idag. Som jag förklarade för honom:
Oscar har varit mycket sjuk till och från. Det känns som om vi är hemma minst någon gång i veckan från dagis/jobb. (Det är vi ju inte riktigt så illa men det känns så) Och det konstiga denna gången är att i lördags märkte vi att han var hängig. I söndags hade han feber. Men piggare på kvällen. Sedan på natten hade han 39,3, och väldigt väldigt orolig. Var vaken långa stunder.
På måndagen hade han knappt någon feber, mellan 37,5-37,8. Lite orkeslös men piggare i omgångar. Jag såg iaf ljust på dagen idag! Så kom natten, vaknade oroligt strax efter två glovarm. Fick panodil, men hjälper dåligt. Calle är uppe. Låg mellan oss, väldigt väldigt orolig. Snurrar av och an, vill inte ligga på samma ställe, som om sängen är för varm där han har legat i 10 sekunder. Han är fortfarande varm, Calle går upp och sitter med honom i soffan tills han somnar om.
Han vaknar inte förrän efter 8, och då tar jag temp. 36,8. ???
Han är trött och sliten (efter natten antar jag), vi går ut på promenad och frisk luft iaf. Han somnar när vi kommer hem. Till doktorn och får svaret att ge honom vila.
SÅ nu till frågan;
KAN NÅGON GE MIG TIPS PÅ HUR/VAD JAG SKA HITTA PÅ FÖR ATT SONEN SKA HÅLLA SIG LUGN??
(Om vi inte ska kolla på Blixten hela dagarna :P )
Han hatar ju om vi inte hittar på saker. Jag är hemma imorgon, Calle torsdag.
Om nu Calle kommer iväg imorgon, han känner sig inte kry. :(
♥ Mina sjukisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0