Första tråkiga lämningen på väldigt länge!...

Första tråkiga lämningen på väldigt länge! Väntar nu på bussen. I natt vaknade O vid halv tolv, och kunde inte somna om. Kvart över ett fick jag nog, och gick upp och satte mig i soffan. C blandade lite välling. Efter halv flaskan gick jag in och la honom på sin säng, och satt jämte. Han åt inte så mycket till, men jag satt kvar, han flög upp några gånger för att kolla mig, så jag undrar om han känner sig ensam, och då undrar jag hur ska jag göra då!? Han somnade iaf och sov sedan till strax efter halv åtta, och det behövde både han och jag! Traskade iväg till dagis, och vi var båda på bra humör, kollade in lastbilarna och bussarna. När vi kom var alla inne, så av med kläderna, och precis när vi ska gå in kommer de andra för att gå ut.. Så typiskt! En av pojkarna är jätteledsen, han ville väl inte sluta sin lek kanske. Jag klär på oscar igen, i 190, för jag måste ju med bussen. Och när jag sätter ner honom, och pussa honom och sedan säger hej då, följer han med mig, och blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0