Blä vad det är tråkigt att uppdatera och i...

Blä vad det är tråkigt att uppdatera och installera grejer på datorn. Men kanske kanske kommer den att leva en liiten liiten stund till, och kanske kommer jag att bloggen som den ser ut i "verkligheten".. :-P Idag har jag varit på kurs, och det känns både fysiskt och psykiskt. Det var kurs om rån och överfall. Jag har aldrig varit orolig, för min eller andra tidigare, men sedan oscar kom oroar (oroar är ett för stort ord, men i brist på något lite mindre) jag mig långt mycket mer över sådana saker. Berättar mer om det när jag har tillgång till datorn. Bara 3tim och 14min kvar.. :-P


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Anabelle äter vällingen själv i soffan till bolibompa :) Så hon har ju aldrig somnat med den eller så. När vi bytte säng så gjorde vi bara precis som vanligt bara att vi la henne i nya sängen. Hon var lite fundersam först och tyckte nog det var lite konstigt med en ny säng men hon låg kvar och somnade. Trodde hon skulle trilla ur då hon inte hade nån stödbräda men det gjorde hon inte. En gång ramlade hon ur sen men det var allt :) De första veckorna hade vi en madrass nedanför sängen på golvet ifall att hon skulle ramla ur. Men den tog vi bort ganska fort då hon aldrig trillade ur sen.



Tror det är ganska viktigt att kvällsrutinen är samma som innan när de byter säng så det inte blir för mycket nytt. Tror inte det är några problem med att han inte är medveten om att han ligger i en annan säng. Ni kan ju alltid lägga en madrass nedanför för säkerhets skull :) Man kan också lägga nån kudde under madrassen så att det liksom blir en liten kant, de rullar ju oftast inte uppåt :)



Testa gör som ni brukar :) Tror de funkar bäst :)

2010-11-02 @ 21:33:38
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: måmå

Att tänka på faror och risker, att ibland vara mer eller mindre bekymrad över saker som skulle kunna hända, är ett sätt att ta ansvar. Att försöka förebygga det vi kan, utan att bli hönsmamma/pappa. Det är en del av kärleken vi känner för våra barn. Och den översvallande, aldrig sinande glädjen och lyckoruset är en annan.

Kram!

2010-11-03 @ 08:29:06
Postat av: Storasyster

rån??? jag trodde det var blommor....

fniss

tyckte det var skumt att GÖTE skulle med!!

HAHAHA

2010-11-03 @ 14:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0