*Nyfiken*

Jag följer en blogg om två som ska bli tre så att säga, och nu har hon inte uppdaterat på SUUPERLÄNGE, och jag är så himla nyfiken på om bebisen har kommit nu.. Hon hade gått över några dagar vet jag, men inte 100 på hur många. Tänk så spännande, de har kanske ett nytt litet liv hos sig nu. De gosar kanske bebis.... Hoppas allt har gått bra!

Som ni vet fick en av mina allra bästa kompisar en flicka i fredags, ni kan tro att jag är sugen på att slänga mig i bilen med S och stanna hos dem i ett par veckor eller så och gosa bebis varje dag. Men det gör jag ju såklart inte. Men jag hoppas vi kan ses inte nu men nästa helg när vi ska åka ner.
                Men det är en annan sak. Alla dessa sockersöta rosa och röda barnkläder i stl 50/56 som bara SKRIIIKER åt mig. Jag skulle kunna köpa huuur mycket som helst. Och jag vill köpa huuur mycket som helst. Men jag kan inte köpa huuur mycket som helst. Fast jag vill. Jättemycket.

Om en stund ska vi nog till S, M och V för de håller på att fixa med balkongerna här så det dånar som F. Just nu har de nog frukost dock. Skönt!
I eftermiddag ska vi till öppna förskolan och ta kort, typ som dagis kort. Har hört mycket att denna fotografen är jättebra, så det ska bli spännande att se om han lyckas. Synd bara att vi inte har några rena kläder.
Och att jag hällde ut en HEL actimell på den kjolen jag skulle ha idag som faktiskt var ren, vid frukosten. Bra där! Känns kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0