Nu är den HÄR!

HÄR i min hand!!

Jag känner en ängel!Denna fantastiska fantastiska bok!! Jag beställde den på www.cdon.com,
för varje såld bok går 5 kr till barncancerfonden. Detta är en bok som kommer
hjälpa många barn och familjer i sorgarbetet, kanske dig och dina också?
En sak är säker, den finns i O´s bokhylla tills den dagen vi behöver den.
Jag har också änglar. Och jag känner deras händer på min axel ibland.

Så, in med er på cdon.com, bokus eller adlibris och skaffa er ert ex!
Och självklart, ett KANONGRATTIS till Cissi! Du har lyckats vännen, och Du
gör skillnad!!! KRAM!

Kommentarer
Postat av: cicci

vad du är söööt! tack :)



och oj, det var några dagar hehe.. men de vill kanske granska innehåll? vet ej..



kram kram o natti natti <3

2010-05-24 @ 21:41:19
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0