I ett

Hallå hallå!
Idag går det i ett! :) Vi har hunnit med avslutning på babysången, mysigt och kul som vanligt, men konstigt att det var sista gången! Men den 24 maj ska alla till Skällby, så då ses vi iaf!

Efter sången cyklade vi och handlade, (med vi, menar jag att jag cyklade förstås.. :) ) och på vägen hem höll O på att somna där bak. När jag stannade cyklen här hemma, stängde han ögonen... *lillemann*
När han sov middag, så packade jag in maten och fixade kycklingsalladen till kvällen, och så kom S på spontanbesök! *Me like*
Det känns verkligen i "S-vanan" att vi ses mycket mer sällan nu.. Saknar ju henne, fast jag och M har kul också!

När O vaknade fick han mellis och kl 17 hade vi tid för öronbesök. Innan dess kom moster M på blixtvisit på ca 2,5minut, nere på parkeringen när vi packade in oss i bilen. Så bar det av till doktorn, som konstaterade att O`S ÖRON  ÄR FRISKA!! Det var skönt att höra!!

Hem och middag, så har jag varit på promenad, och lagt i en tvätt som jag strax ska byta. Under tiden har C och O duschat, och nu har han fått välling. Som sagt, i ett! Tur att vi gillar att ha mycket runt oss.
Nu ska jag också planera vad vi ska ha med oss, imorgon åker vi till Korpadalen och morfar, för att vara där ända till lördag eller söndag! Blir som minisemester!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0