Härliga helg!

Vilken härlig helg!!
Igår satt min lilla familj (jag, C och O) och S lilla familj (S, M och V) och fikade här nere på innegården i det fina vädret! Det var jättemysigt. Det står ett sånt, hur ska jag förklara, bord med fastsittande bänkar där nere, och där satt vi, och pojkarna satt sjävla mellan oss och mumsade bulle. Hur gulligt tror ni det var?!
På kvällen gick vi hem till dem i det fina vädret och blev bjudna på super smarrig middag, lite vin/öl och en himlans massa prat, och lite fotboll! Så herrans mysigt! Klockan var över halv tolv när vi kom hem! 
De här finfina bilderna tog jag när vi gick dit. 

  Mina älsklingar!  Sommargoding
Mina älskade skatter! 

              Grönskan  Fint träd, som en raket!
                Fina träd på väg till familjen O/U!

Idag vaknade vi tidigt igen, men med påfyllt med energi! Vi åkte över till O´s farmor och farfar framåt lunch, och där satt vi ute och fikade när O åt lunch. Efter det sparkades det boll, vi tittade på blommorna och vattnet och så lekte vi med duplo-n efter att vi hade gått in.
Så åkte vi till Nybro, och där var morfar också på besök. Grillen tändes och barnen hoppade ännu mer studsmatta, och busade. Bilderna är dock från i torsdags när vi var där. O hade sina jeans uppvikta till shorts, och var så jä*la cool!  :) 

  Kusinerna på studsmattan  Busungar

             Den allra busigaste!   Dollars matskål var så FANTASTISK!!

Vi åt massor av god mat idag, kyckling, pommes, sallad och såser, fantastiskt gott!
Men när vi kom hem så satte jag mig vid symaskinen, och sydde om jeansen till shorts. Så här blev det, inget mästerverk, men ett par användbara shorts iaf! :) 

     Före     Efter..         

Vi har nu lånat HELA Sopranos av M och C, så vi har nu satt på allra första avsnittet! Det ska bli spännande, jag har aldrig följt det! Såå... Nu är det dags för söndagsmyys!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0