Härliga dag!

Vilken härlig dag! Vaknade med en snorig men solstrålande O vid strax innan halv åtta. Efter frukosten gjorde jag blåbärsmuffins eftersom A och A skulle komma på fika besök strax efter 10. Så vid 09.07 plockade jag ut en omgång muffins ur ugnen, det är nog det tidigaste jag har bakat någon gång.. ;) Mums blev det i alla fall!
Oscar blev så otroligt glad när de kom, han sprang princip i cirklar! 
Barnen busade och det var så kul att se. Oscar tycker det är jättekul med A, och A verkar tycka detsamma! De körde bilar och rullade bollar, och letade efter katten. Jag mindes så väl idag den där allra första gången A och A kom på besök efter att O hade kommit. A blev såå besviken. Han (O alltså) kunde ju inte leka med A alls! Stackars pojk, besvikelsen var stor, men det var desto roligare idag! 
C kopplade kameran till tv-n och det blev en hit! A hade jättekul när han gjorde miner och bus, och vi andra kunde se honom på tv-n. O förstod inte uppståndelsen riktigt..

Busungar!  A på tv!  Stora som små gillar tv.n..
                             stora som små gillar bus på tv.. ;) puss*

O har blivit riktigt snorig och han gnäller som en tok. Det ÄR tänder på gång. Han biter på allt, och då menar jag ALLT! Jag tycker riktigt riktigt synd om honom!!

Iaf, på eftermiddagen var vi på kalas hos O´s kusins mamma som fyller år idag, GRATTIS! Fick massor av smaskig glass, maränger, bär och chokladsås. O åt och åt, men först tyckte han de var väldigt kallt! :)

En supersnabbis till IKEA och köpte äntligen en ny hatthylla! Den förra rasade under 20 blöta vinterjackor på O´s födelsedagskalas, så nu har vi gått i snart 3 månader med att hänga jackorna på dörren (alltså in PÅ dörren, utan på en sån jackhållare som man hänger över dörren. Om ni förstår hur jag menar, så ni inte tror de har hängt typ på dörrhandtaget eller så, det hade ju varit TOTALT odugligt!!) preciiis innanför ytterdörren. Fruktansvärt irriterande! Men NU ska det iaf bli fint igen!
Nu blir det strax söndagsmys, O ska sova till minst 8.30 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0