Blåsippor!!

BlåsippaVackra blåsippor
Titta vad pappa hittade i Bostorp Öland den 27/3-10..
Och i farmors trädgård hittade vi utslagna
Krokus, Snödroppar och Vintergäck!
VÅREN ÄR PÅ GÅNG!




Nu i eftermiddag hos farmor, så höll busungarna låda vill jag lova!
Jag är inte helt säker på hur det gick till, men både jag och M har fått
en varsinn bokmal till barn!
Sötnosarna "läste" ihop, snodde
varandras bok, knuffade på varandra och liknande.. :)

Läser ihop!   Eller var för sig   Vad gör du kusin?   Sötaste barn!

Och morfar busade med dem, precis som vanligt. Det är lika uppskattat hos alla tre!
Nu ska jag invänta min älskling, O sover i sin säng, Catasita jämte mig i soffan. Undrar om jag kan hålla mig vaken ikväll.. INTE om det blir så sent som igår. Halv tolv kom han hem stackarn!

Nu får vi tända igen! Trevlig lördagsmys!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0