Mums!

Mumsiga muffinsIdag på förmiddagen hittade jag en ny blogg, alltid lika kul.
Där fanns en bild och ett recept. På blåbärsmuffins.
Jag är inte jättemycket för kakor och annat sött
(utom chokladbollar då förstås!),
men när jag såg den fina bilden på de här muffinsen var jag bara tvungen.
Så jag inhandlade det som behövdes, det vara blåbär som fattades,
och jo visst, här är de! Sååå goooda!!!


Ni kommer aldrig tro mig, men idag sov O ända till 7.30! Jag blev så glad när jag vaknade. Vi gick och la oss igår efter "Förlossningskliniken", och somnade vid halv tio tiden. Innan dess hade jag varit inne och nattat om O två gånger (han stod i sängen och grät lilla pyret) så inte trodde jag att det skulle bli en så lugn och skön och LÅNG natt. UNDERBART!! I dag har han lovat och sova lika länge imorgon. 

Efter lunch kom S och V och mötte upp oss, så gick vi till VC. Hade fått tid 13.10. Läkaren sa att det var lite rosa, men "blankt" i ena örat, och i det andra lite rött och matt, där buktade trumhinnan något, så det var det "värre" örat. Men han visste ju inte om det är en gammal öroninflamation som är på G bort, eller tvärt om. Så han hoppades på bort, så det blev ingen pencillin iaf. Fick med mig ett intyg till badet, så nu fick jag faktiskt halva priset tillbaka eftersom vi inte har kunnat bada på jättelänge, och läkaren tyckte vi skulle avvakta tills han är helt bra.
Så på det här viset blir det ingen vaccination på tisdag heller. Undrar om den någonsin blir av.

Vi gick till Maxi och handlade, och sedan mötte vi morfar på Strömsson och blev bjudna på fika! Å så glad O blev när han kom! Allderles tokig! :) V och O var mycket upptagna av två bröder som satt vi bordet jämte. De förde ett väldans liv, och var mycket intressanta! :) 
Så gick vi hem, och jag bakade. 
Nu blir det Let´s dance, och vi ska bara tittta rakt fram innan sängen. Blir nog Solsidan också, hoppas vi får skratta lite. Och så hoppas vi mormor´s rygg är bra igen imorgon, så hon orkar komma!
-Skynda skynda och krya på dig!!


*Ps. Min mjukishund sen jag var liten, som nu mer bor i O´s säng, heter Muffins!*  
 

                

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

vad kul :)



dem är riktigt goda :)

2010-03-16 @ 03:27:15
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

glömde om jag skrev eller inte, men vad kul att du gillade dem :)

själv älskar jag dem :)

2010-03-16 @ 03:36:51
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0