Skratt!

Vi var iväg på sången idag som vanligt på tisdagarna. Vi hade kul! Oscar avslutade sjungandet, med att stå och försöka ta såpbubblorna.. :) Råkade ta ett par steg också! (Så de andra såg.. *STOLT*) Annars vill ju O helst vara på äventyr när vi är där, han blev lagom tjurig när jag stängde dörren så han inte kunde smita ut..
Himla kul också är att O ALLTID faccineras av N, en tjej som är 7 månader, hon har mörkt hår och mörkt bruna ögon. Så himla söt, så kul att jag märker att O har "fastnat" för henne!  

Innan vi gick till sången så kollade jag in på bloggen, då hade jag fått en kommentar från "tjejen med de mumsiga muffinsen"! Jättekul! De är ju faktiskt myyycket myycket goda!!
Och jag TROR att det är någon av hennes läsare som har spanat in här idag, VÄLKOMNA!
(Detta är en vardagsblogg om mitt liv som glad, flamsig, trött, skrattig mamma/sambo, syster/vän och dotter! Ibland skriver jag mycket, ibland lite, roligt eller tråkigt, upp eller ner, hit eller dit, hoppas ni stannar!
Har ni frågor, så FRÅGA jag svarar gärna!)

Nu börjar det nya programmet 112 på tv4fakta, jag fastnar alltid på program som det här! 
Nu fick jag en egen fruktskål av min älskling, gott! Jag klagade nämligen på att jag tror att den mörka chokladen är för stark för min mage.. :(       ♥ Han är killen med det största hjärtat jag känner. ♥
Idag fick jag tulpaner också, -bara för att jag är jag- det ni!! :) 

Efter sången var vi (jag och min bästa kompis S, och våra pojkar) och åt lite, så handlade vi och så var det mellis dags, oj oj oj som vi skrattade åt pojkarna.. Ja, jag vet inte riktigt vad det var för ett läte S gjorde, men båda pojkarna satt allderles tysta, men med leenden från öra till öra! Så gjorde hon det igen, och de släppte inte henne med blickarna. Hon höll på säkert i ett par tre minuter och de bara satt där, helt förstummade! Fast vi två skrattade som två tokar! :D Det är så härligt att få sådana skrattanfall!! 

Nu frågade den ena brandmannen på 112 den andra, "Greger", om han är klar, det finns alltså en Greger på en brandstation, både jag och C fick upp bilden på "Greger" i "Nilecity 105,6" (-ja jag hörde det som Niilesityy hundraaafemkommaseex). Mycket fnissigt!! 

Men nu ni börjar nedräkningen! Tills fredag! 
                                                                    Så idag är det 4 dagar kvar... 

Nu ska jag kolla tv, och kl 21 ska jag lägga mig idag, NU ÄR DET DAGS ATT BLI VÅRPIGG!! Kram på er!




  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sova kl 21? Ska jag tro på det? Tror nog allt att du gosat ner dej under täcket med nån bra bok... Rätt? 4 dagar!! =)=)=)

2010-03-16 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0