Påsken kommer..

..rusande i år tycker jag!
Den börjar ju redan imorgon, och då far vi till Korpadalen och morfar när C har kommit hem från jobbet. Vi hoppas vi kommer iväg i bra tid, dels så jag FÖRHOPPNINGSVIS kan hålla honom vaken tills vi ska åka (jag bäävar!) och dels för att vi då kommer ner i lagom "mattid". Det är ju inte bara bara att åka 15mil längre. 

Imorse vaknad jag av
-Liiisa -tyst tyst tyst-
Då skull morfar till jobbet, och jag skulle stänga dörren efter honom. Den är lite knasig, sedan vi satte dit en tätningslist, så det är inte så att min pappa inte kan stänga dörrar i vanliga fall.. :)
Det var allderles tyst, jag gick och la mig igen, och slummrade.. TIO I ÅTTA, då tyckt O att det var dags, och det är ju HELT ok för mig! 
Vi fixade oss, och sedan mötte vi S och V och traskade ner till stan, och efter lite "tjiksande" (kollande i butiker) blev det lunch och fika dags. O och V charmad som vanligt de flesta i lokalen.. ;)
Vi får möta många olika sorters människor! 

I eftermiddag så var jag, O och morfar på Maxi och storhandlade till den kommande grillfesten på fredag, DET ser vi fram emot!!    
Nu ska jag planera lite vad vi ska ha med oss, och sedan hämta tvätten.
Kl 21 ÄR DET GREY`S, och DET ska jag sitta och se, utan att göra något mer! Mer än att kanske äta en godis..

GLAD PÅSK ALLA, OM VI INTE HÖRS ELLER SES!

Kommentarer
Postat av: Moster

Låter som en såndära toppendag, när man både har hunnit uträtta en massa som man kan vara nöjd över OCH ha himla revligt under tiden!!

Vi ser OXÅ fram emot fredagsfesten

(does any bells ring?)

fniss

Tött moste

2010-03-31 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0