Nya tröjor!

Härliga lördag är här! Tyärr har C precis åkt till jobbet, och jag längtar redan efter honom.
♥ ♥ ♥ Vissa dagar känns det mer bara ♥ ♥ ♥

Nyss var O´s farmor och faster här på fika. Och faster U och hennes P har varit i London, och gissa om hon hade påskpresent med sig?! JA! :)
Kolla vilka störtsköna t-shirts! Killen kommer bli coolast även till sommaren! ;)

   Nya t-shirts     Handsome!     Star!

Syns det var det står??
Jag och C fick också present, en "Umami", det är som en paste, som ska vara den 5 smaken vi kan känna i munnen (Vart skulle vi annas känna den Lisa??). Kan användas till det mesta i det mesta, och ska bli superspännande att prova! Den finns inte ens i Sverige än (Ja detta gör att det är ÄNNU mer spännande), utan de har köpt den i England. Superkul! Ska nog prova i korvstroganoff på måndag.. :)

För ganska länge sedan fick jag ett fint tyg av moster M chef, som de hade haft i butiken, och NU har jag ÄNTLIGEN tagit tag i det, och klippt ut längderna till O´s NYA GARDINER! Jag har ALDRIG sytt gardiner, och jag börjar med panelgardiner.. Hoppas mormor´s (min mormor´s, fast också mammas) sykänsla finns att trolla fram hos mig.. :) Här är tyget iaf!
                                               Tyget Raketer och rymdskepp från Esprit.

Eftermiddagen idag blir det tur till Ön, moster m familj, kommer och vi ska äta hos vår farmor, och det är ju där morfar är också. Så när lillemann har vakat står det bus med kusin I på schemat! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0