Morfar + vardag

Ikväll kommer morfar efter ishockyn! Han ska sova här två nätter när han ska vara på kurs i Kalmar. Mycket trevligt tycker vi! Välkommen!
För sen på skärtorsdag ska vi åka till honom, och så har vi planer HEELA påsken, som det ska vara...

Imorse trodde jag inte mina ögon när jag slog upp mina gröna. Klockan var över 8!!! Vid strax innan halv 9 smöög jag upp min allra tystaste, då satt han inne i sitt mörka rum, i sin säng (såklart! Svårt att komma ur spjälsängn än..) och pillade på sin napp och pratad tysttyst för sig själv.. Så jag smög ut i köket och gjorde frukost INNAN jag plockade upp honom. Ja hela morgonen är som i dimma! :)
För att sedan väga upp att han pratade så himla tyst imorse, har han börjat med en ny grej, prata så HÖGT ATT HAN BÖRJA HOSTA. DADADA!!, NANANA!!, MAMAMA!! - HELA TIDEN!  

När vi var på dagens handling/fika-tur idag träffade vi S, med sin sambo M och deras underbara lilla son N! Han är en vecka gammal, och så underbart söt! Stort grattis till hela familjen!!

Ikväll har vi röjt lite i garderoberna - HÄRLIGT! Skönt och få bort skiten! Sen gäller det bara att orka ta tag i källaren också, men då måste vi nog ha barnvakt..
Nu får O sin nattvälling, så hoppas jag på en lika lugn, skön och låång natt.. ZZzzz..

IKVÄLL HAR O TAGIT DET HELA ÄNNU LÄNGRE... 19 STEG!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

NITTON!! HEJA HEJA! Vilken duddig kille=)

Kram från Moster

2010-03-29 @ 20:26:38
Postat av: mormor

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH nu bara längtar jag ju ännu mer och ännu mer och ÄNNU MER hela TIDEN! Det är så härligt att läsa, och gardinerna och kudden blev SÅ fina, och jag är SÅ avis på morfar som får träffar er alla fyra, och busa och kela med vårt älskade lilla barnbarn!

2010-03-30 @ 18:45:51
Postat av: cicci

hej sötis!



förlåt att jag ej svarat.. men har verkligen varit lite tungt nu ett bra tag och åker fortfarande på olika kontroller med Flippo. MEN hon har inte haft ett allvarligt anfall på 3 veckor nu :) astmabesvär har hon men de är just nu under kontroll.. beror nog på losec två ggr per dag o mjölkfri kost.



däremot äter hon knappt inget och det är ständig koll på födan och vi har fått en burk med nån tillsats som ska muffa på henne lite, bara att hon äter ju inte så vi får inte i henne den heller.. men vi kämpar på!



blev ingen hjärnskakning.. tack o lov. konstigt efter den smällen med medvetslöshet bara =/ jag mailar dig sen.. en av mina läsare har fått en bokidé som är VÄLDIGT lik min =/ som sagt mailar snart!



hoppas ni mår bra :) stoooor kram!!

2010-03-31 @ 08:50:40
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0