Kunde!

Tänk, jag kunde!
Inte så bra upplösning, men det underbara skrattet!!
Jag förstår inte ibland, HUR MYCKET ENERGI kan en ett åring ha!!?? Tar den ALDRIG slut? Eller jo, det vet jag ju, och då drastiskt.. :) Till och med C har börjat undra denna helgen!
Och samtidigt måste det vara tänder på G, han tuggar och tuggar som besatt.. Ändå är han en solstråle! ♥

Idag gick vi upp till solsken, underbart! Efter lunch åkte vi till Ölands köpstad, och träffade O´s morfar och gammelfarmor I. Blev en fika ihop, innan morfar skulle köra söder ut till Karlshamn igen. Vi gick en sväng, och på HM köpte vi en AC/DC-t-shirt jag har hållt i så många gånger, vi måste väga upp Stons-tröjan som han fick till sin födelsedag! :) Efter lite strögande, åkte vi till O´s farmor och farfar, och han hann somna på vägen. Så vi hämtade Gibson deras hund, la över O i vagnen och gick på en skön, lugn, solig promenad!
O vaknade inte förrän jag plockade upp honom. Bus, fika och mellis blev det då. Och O älskar ju att krypa efter hunden, som genast går där ifrån. Han har vett! ;) O vill ju så gärna kela och busa med honom, men det blir ju fortfarande så hårdhänt..

O har just nu en adrenalin-kick utan dess like, jag vet inte vart han har detta temprament ifrån. Vi är ju så lugna och beskedna jag och C! ;D

Nu ska vi försöka sätta oss och ha lite nedvarvning, så han kan få sin välling i vanlig ordning.. Sedan ska vi ha söndagsmys, kanske kolla en film, men bara ta det vääldigt lungt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0