Gungandet!

Jo, vi gick allt och gungade!
O såg ut som att varken gilla eller ogilla det hela, han var ganska "jasså". Så tog jag lite (läs mycket) mer fart, och då var det ju jättekul!! Men ingen hade så kul som V, han skrattade så han nästan kiknade mest hela tiden! Och så är det ju det där med barnskratt.. Det är ganska smittsamt... :)  

Älskling gungar Busen på gungan! Busungar!! Kiknande solstråle!

                      DET BLIR ABSOLUT FLER GUNGTURER!!

Vi har ikväll varit och inhandlat en barnstol till cykeln, C är nere och monterar i detta nu.. :) Han fixar också nytt lås och oljar min kedja.. Min farmors gamla cykel kommer bli som ny! Vi kom till coop, med cyckel och vagn, och frågar i info-n om det är ok att ta med cykeln in, eftersom pakethållaren är så bred på denna från 1800talet. Hon tittade på cykeln, och började skratta (!!?);
- Ja, gör ni det, jag tror inte någon tror ni har stulit den! HAhaha!
Jaja, jag vet ju att den är gammal.. ;) Men den är bra!
Hoppas vi får tag på hjälm imorgon, ska vi prova en tur!! :)
              (Jag ber om ursäkt om cykel är felstavat/felböjt någonstans,
               men jag ser inte hur det ska stavas.. Och mitt lexikon är i källaren, med cykeln.. :) )


Jag vill bara uppmärksamma innan jag avslutar, IMORGON ÄR DET FREDAG, alltså 1 DAG KVAR!!! Jippi!!

Kommentarer
Postat av: Moster

men vad 17 är det ni ska göra då då???



Moster och farlige Chrille

2010-03-18 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0