Elwins

Idag har vi varit och busat på Elwins lekland, superskoj!
Vi kom dit redan strax innan elva, och så fick O lunch, och sen började buset! Vi var i bollhavet, körde traktor, åkte rutchkanor (även de stora, det var så det killade i min mage också!), så vid tolv tiden kom S, M och V och vi busad vidare. O satt nytt rekord, 15 steg!! Och idag ställde sig V upp utan att hålla i sig för första gången, och detta tränades flitigt efter det! Vilken kille, duktiga duktiga Du!! :)

     Lekandan faller på!      Bus i bollhavet!      Traktordags!  
                    
                             På väg upp!       Bästa V!

(C tappade också sina nycklar i bollhavet, men de återfanns ganska snabbt.. :) )

När klockan var lite efter ett, så var O så trött att han nästan somnade när han låg på skötbordet, så då åkte vi hem. Jag lyckads hålla honom vaken, det var VÄÄLDIGT nära att han slog igen innan vi kom hem! På väg upp i trapphuset klädde jag av honom, gick in med honom och filten, la honom, han vände sig på mage, och upp med rumpan, sen var det tyst i 1½timme!
(Det är hysteriskt irriterand när E-knappen inte vill fungera så jag måste kolla heeeela tiden så det blir E.)
När O sov, satte jag mig vid symaskinen och började mitt knåpande, och vet ni vad, nu är jag nöjd!! Det blev gardiner av det, och en kudde för att få något kul i soffan. Så här blev det..

    Nålat och dags för maskinen    Nu kör vi!    Syrrans braiga maskin!  
                                                                        
                       RESULTATET!                           Så här blev det!    Kudden


Kommentarer
Postat av: Moster

måste va eeeeextra irriterande när det blir irriterand också...

2010-03-29 @ 09:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0