5 steg

Idag har lillemann utökat gången med ett steg.. :)
Vi har varit på Elwin´s lekland, och där var det upp och ner, hit och dit! Och då blev det några steg, flera gånger.. Klättrade upp för "trappen" till rutchkanan också! Väl uppe tyckte han att det var ju bara att fortsätta och ta magen ner, men då kom mamma och vände runt. Inte alls lika kul... Vi var där med O´s farmor och farfar, och hans kusin V och hans föräldrar. Jättekul! O och pappa C körde traktor också. Till en början inte uppskattat, men efter några varv var det skojigare!

Pappa och jag kör traktor   Trygg i pappas famn   Masken

Åkte vidare till F-stan, där jag sprang in till Kappahl en snabbis, och hittade vad jag sökte! Ett bälte och en skarfs till O. Såå tufft!! Kommer säkert bilder på detta också inom en snar framtid... Fick mycket gooood middag hos farmor och farfar också, det är det alltid! Kaffe och dessert slank också ner.. *Mums*

Efter detta var vi på Hansa City och inköpte nya skor, tag 3 betala för 2. 3 par skor för under 400;- DET är jag nöjd med! Sköna-tyg-ut-och-gå-skor. VÅRSKOR!

Nu tror jag allt jag ska krypa ner under täcket, och lägga mig och läsa! Hur mysigt lät inte det? Imorgon är det en ny måndag, undrar vad den ska bjuda på? Säkert kuliga saker!


Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

gulligt :)

2010-03-27 @ 00:16:17
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0