4x1

Igår var vi på kalas med stort K. Vi i föräldrargruppen skulle fira våra ettåringar! Blev hembjudna till den ena familjen, och vilket kalas.. Plockmat, tårta, chokladmousse, kakor!

Stort fint paket!   Hattkille 1   Hattkille 2   Mumsig chokladmousse

På eftermiddagen kom mormor på besök. (Hoppas jag får några bilder mailade, hint hint!) Det var mysigt! Det var jättelänge sedan vi sågs. Massa bus och lek förstås! Igår var vi hemma och kollade på melodifestivalen. Anna är jätteduktig, och har mycket cool röst tycker jag! Och idag på förmiddagen gick vi en långprommenad när O sov i vagnen, medan C tvättade mammas bil. Efter det var det dags för kinamat med resten av gänget. Kul, gott och trevligt! Så härligt att träffa I, vi ses för sällan, och riktigt än funkar det ju inte med telefon.. Mys var det iaf.

När jag sitter och skriver idag, rinner mina tårar och jag har svårt att samla tankarna på vad vi egentligen har gjort i helgen. Oron har varit så stor. I eftermiddag gick C´s älskade farfar bort. Han är redan så saknad.
Vi var där en stund idag, och jag tror han ville höra Oscars prat, och höra hur vi applåderade hans 3-4 steg, och han fick höra våra skratt en gång till. Nu är han välkomnad av dem som väntade och saknade honom i himlen. Men vi kommer alltid sakna dig här. ♥ Farfar ♥

Jag slutar nu, ser inget för tårarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0