10820, 78

10820gr och 78cm lång! För en månad sen vägde O 9940gr och var 75,5cm lång. Men då hade han inte gått upp så bra, eftersom han hade varit mycket sjuk. Men nu ni, över 10kg strecket!!

Idag på sångstunden reste han sig själv mitt på golvet, och gick 6 steg, nytt rekord! Och efter det reste han sig flera gånger. Efter sången gick vi till S o V som promenerade med oss till BVC, där det vägdes, mättes och så fick han de båda vaccinationerna. O HUU så ledsamt det var idag. Stackars lilla pojk! Det gör ont i hjärtat när han vänder sig och tittar på mig, och ser så frågande ut. stackars liten. Hoppas att han inte ska bli sjuk av dem, det orkar vi inte med mer, jag har inte märkt något än så länge, mer än att han har nyst 6 gånger.. Tillfällighet? I don´t know!

Nu ska vi strax åka till Nybro, för att fira Sötaste I idag på sin dag!
Hej på en stund! (Eller som farmor säger; hej för att du kom!) ;) 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Mmmmm älskade dotra mi!

Äntligen kommer jag ut på nätet - i alla fall för en liten stund, vi får se hur länge det funkar. Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHh så gott det är att kunna läsa Din blogg igen, och ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH vilken duktig liten Oscar Du/Ni har, och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH vad jag också vill vara i Nybban och fira lilla älsklingsIsabella IGEN!

Kram mamma/mormor/svärmor

2010-03-23 @ 17:30:18
Postat av: Moster

Eller

-hej ska du ha!!

fniss

2010-03-26 @ 09:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0