Ledig imorgon!

Slottsparken! Idag har C och O varit i slottsparken och matat fåglarna, och då kom O´s farmor och farfar också, jag tror de hade det himla mysigt, det ser så ut!
   

  
C har tagit många jättefina bilder när farmor och farfar gå så här med O, och visch-upp-i-luften- ni vet, men vill inte lägga ut de bilderna när jag inte vet om det är ok med dem. Men verkligen kanonfina!

När killarna hade hämtat mig på jobbet idag sa C att våra grannar hade en present till O, som tack för lånet av ett par grejer. (Som var absolut självklara att låna ut!!) Och vilken grej!
O har fått sin allderles egna MOTORCYKEL!!!
Och motorcyklar som är absoluta favoriten just nu!
Mamma har mekat ihop den - nästan helt själv..
Kolla in killen, tänk er imorgon när den är laddad, det ska bli SÅÅ kul att se hans min! :)
Tusen tusen tack snälla ni!
   

Imorgon är jag LEEDIG!! Har jobbat sex dagar i rad nu, och det känns i ben och rygg vill jag lova. Så imorgon blir det förhoppningsvis bad, någonstans på Öland. S och V kanske skulle hänga med också!
C ringde nyss, han jobbar ikväll. Och han verkar ha mycket kvar. Så jag tror att jag ska lägga mig och läsa slut på min bok! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0