Tusen tack S och M!

Ja.. Tusen tack till S, M och V som har passat O ikväll!
Det gjorde att jag och min skatt kunde verkligen njuta av vår 2åriga förlovningsdag! När han hade hämtat mig, hämtade vi picnicen som han hade förberett och cyklade ner till slottet, och mellan vallgravarna satte vi oss och dukade upp.
ÅÅå så mysigt!
Där satt vi och åt massa god mat, och delade en flaska vin. ♥
Tänk dig min skatt, idag är det 2år sedan vi satt i gondolen, i Venedig, och satte en ring på varndras fingrar. Jag minns det som igår. En av de bästa dagarna i mitt liv! Absolut en av de mest romantiska! ♥

   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varsågoda, så lite så! =)

Men hallå? Vad var det i paketet? Nyfiken ju!

2010-07-22 @ 21:19:31
Postat av: Pelle

Oxå nyfiken vad som var i paketet...



Hoppas ni hade en riktigt mysig kväll!

2010-07-25 @ 00:15:13
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Så härligt, så HÄRLIGT på riktigt riktigt! Här sitter jag i Sveg, och läser Din blogg, och kan tom (tror jag) kommentera den - utan att min dator lägger ner!



Du skriver så härligt mitt hjärta - och det är alldeles alldeles sant - ingen som inte har barn i sin närhet kan ana vad det är för Kärlek som man får/ger och som bara växer och växer!



Kram till er alla!

2010-07-25 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0