Svårt!

Det är jättesvårt att hinna blogga nu för tiden tycker jag!
Men det blir en snabbis nu iaf. Idag har den stora stora dagen varit här,
dagen då lockarna föll från O´s söta huvud.. Och tårarna rullade..
Men ÅÅÅ så söt!!


   
Vi har också varit i slottsparken med V och S, där åt vi mellis och busade,
och när vi kom hem till oss, kom I och pappa C på besök. Såå mysigt!

Vi har en bild när barnen är små små små, när det bara var att "vi lägger alla tre här"
-så kunde vi ta så många kort vi ville. Det funkar inte riktigt så längre.... Men alla tre är iaf på samma bild! ♥
   
När I skulle åka hem, så fick först jag "hej då puss", och sedan S, och sedan O, flera flera gånger!  
Guuud så söta dem är!!!
(Dock lite olika teknik på just pussandet, hahaha!)

Jag har också varit på massage och floating, men det får jag skriva om imorgon, för jag MÅSTE lägga mig nu!


Kommentarer
Postat av: mormor

Men bara ÅÅÅÅHHH mina allra SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTASTE små barnbarn! Min skapare vad goa de är - och Ozzy är SÅ fin och ännu mer pojkig i sitt kortklippta hår! Ska bli spännande att få läsa om floatingen och de... Kram!

2010-07-28 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0