Sista dagen - fantastisk!

Grattis kramar skickas till min pappa och C´s mamma! Det är deras dag idag!

Och så är det sista dagen innan jag börjar jobba på ca 1½ år.
Wish me luck!
Vi har tillbringat dagen på Ölands djurpark, tillsammans med O´s farmor, farbror hans fru och V, han är 4 månader äldre än O. Vilken kalas dag!

  
O´s älskade fåglar! DÄ! DÄ!

 
Getterna var lite läskiga, eftersom de ville vara så nära.
Då är det bra att ha sin trygga pappa att luta sig mot!

  
Björnar och tigrar hör inte till vardagen,
de är verkligen fina och häftiga djur!

  
Zebrorna stod så still att jag trodde de var på låtsas först..

  
Jag vet inte HUR MÅNGA olika sorters apor det fanns.
Den här var en nyfiken en!

  
O´s första karusell, det var skoj!! Håppla pållen!

 
Den andra åkte vi alla tre, jag har en film också som jag lägger upp
när jag kan! Den var extra kul när det började gå upp och ner..


  
O i dino-land

  
Nyckelpigan är inte en nyckelpiga längre,
det är nu mer en larv (tror jag), äppelmask har jag också hört... :)

   
Efter en hel dags strögande, med fantastiska djur och karuseller var det VÄLDIGT skönt att ta ett dopp faktiskt!

 
Siste man ut! Hej då!! *vinkevink*


Kommentarer
Postat av: Moster

Denna dag glömmer Ni aldrig =)

Underbart!!

Stor kram och heja heja imån!!

2010-07-04 @ 21:13:53
Postat av: Sandra

Vilken härlig dag Ni haft, och vilka härliga bilder!

KRAMAR

2010-07-04 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0