Ölandsdag!

Dagen har varit heelt underbar!
Jag, Calle, O, S och V tog bussen över bron och åkte hem till min gamla farmor och hälsade på. Där var ju såklart O´s morfar också, och han och C åkte iväg och köpte kroppkakor till oss alla
(utom C, han fick raggmunkar - men åt en halv för att "börja lära sig" :D )
och de var underbart goda!
Vi satt ute och åt, och pojkarna röjde runt i trädgården som bara den.
O är såå glad att V är hemma igen!
  

  
Kolla in vilka underbara pojkar på trappan till stugan!


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tack för idag, kanonmysigt!

2010-07-20 @ 22:36:29
Postat av: Jenna

Snart känns inte så jäkla snart även om det egentligen är det ! Känns som om jag går under snart om hon inte vill ut. Samtidigt har verkligen ALLA runtom mig kläckt ur sig sina bebisar nu så jag är fan ensam också.. haha de är jobbigt.



Allt bra med dig ? Vi skulle fixa bakgrunden också ja

2010-07-21 @ 20:42:06
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0