Morfar 61år!

Imorgon fyller morfar 61år! GRATTIS MORFAR!
Det har vi firat med att äta middag på Ming Palace heela familjen, jättegott och mysigt. Innan det var dags för Ming kom mormor och hälsade på, och så for vi till stan, vi satt en stund på Krögers, och jag passade på att ta några fina bilder på mina sötnosar. Visst är de fina!? ♥
  

   
Efter maten tog vi cyklarna hem, och mormor följde med I hem i stället.
Nu har O fått sin välling, och sover gott, och vi ska njuta lördagskvällen.
Imorgon ska vi till Ölands djurpark och fira O´s farmor som fyller år (ja, farmor och morfar fyller samma dag..)(Bra planering! ;) ), och det ser jag fram emot supermycket! Jag VET att jag har varit där som barn, men minns det inte, så det ska bli extra skoj!

Nu ska jag höra med älskling om jag ska slå honom i Master of televison eller om vi skulle kolla film,
hur eller hur, mysigt blir det!


Kommentarer
Postat av: Pelle

Du får gratta morfar från mig..:-) Ha det bra!

2010-07-04 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0