Lugnt

Nu är det äntligen lugn och ro här hemma. Inte för att det inte varit det, men vi har inte varit hemma heller... :P Jag har jobbat idag, fullt ös hela tiden! Och så blev jag hämtad direkt av C och O, och så åkte vi och plockade upp min pappa och farmor, SÅ åkte vi allihop till Borgholm för att kolla C´s föräldras utställning
- som var superfin, precis som sist!-
och så fikade vi på Ebbas!
På kvällningen nu har vi grillat i Färjestaden och det var supermys. Nu äntligen hemma, O sover, C sätter precis på VÄNNER, och jag ska inte göra något mer ikväll, och imorgon jobar jag igen.
Och måndag. Sen är jag LEDIG på tisdag!! Och så ska vi ju träffa H! :)


Kommentarer
Postat av: Moster

åååhhh jag vet hur full rulle stavas och känns. nu slutar vår rulle för ikväll och imån rullar vi iväg! Saknar er redan!

Kram

2010-07-31 @ 23:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0