Glad, och varm!

Hellu!
Om det nu är så att det saknas E i mina ord så är det så att mitt E har blivit knäppt igen.
Idag har det varit helsvettigt på jobbet, stressigt, mycket att göra, tunga lyft och mycket kunder. Mn klockan tre var jag klar! C och O kom och hämtade mig, och vi åkte hem och fikade på balkongen, det var skönt och mysigt!

Vid femsnåret kom O´s farmor och farfar, och vi åt supermumsig sallad med italiensk parmaskinka bla. Suuupermumsigt, och precis så lätt och god, och SVAL mat vi kan äta nu!

Oscar har börjat att försöka härmas lite mer med ljud, även om det går lite trögt..
(Men från ganska säkra källor så visar det sig att jag var vääldigt sen i talet... :) Men jag pratar ju ganska bra nu menar jag)
 
Ok, O ordlista;
* Ta-ta =tack
* Dä =Där
* Mmm =god mat
* Mmm =Mu
* Insnarknignsljud =nöff nöff
* Njau = Mjao
* Mamma = MIG!
* Wroom/mmmm =billjud
* Aaa =efter drickan
* Nänä =Nej

Och så har han ÄNTLIGEN velat börja pussas, beskrivning;
Jag säger;
-Får mamma pussen!?
Jag gör "pussmun" och "pussljud", och då öppnar han sin mun och "slänger den" över min mun,
med ett mmaaa!
Han gör detta ganska fort, och gärna flera gånger i rad, så efter ett tag har jag lite röda märkn på överläppen, men jag klagar inte! MMAAAA! Va mysigt!


Just det! Extra glad är jag för att faktiskt tre hittills har kommenterat bilderna!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha, du det kommer väl aldrig bli bebis från oss. Hon kommer börja växa runt mig och så får jag gå gravid i flera år :( :P



Hehe nej men de går fort att göra ny header, kan ta de på msn :)

2010-07-12 @ 21:39:41
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Moster

fiiiiinfiiiina bilder på "blogghuvudet"

längtar efter världens bäste systerson!!

2010-07-13 @ 08:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0