Avundsjukan...

klär ingen.. Inte mig heller!
Vår kompis P är här, och han bor på hotell, men är här för att gå på Calmar Car Classic med C och O. Och på black race och allt som hör till. Superkul att ha honom här! Iaf. Så säger de nu, ja så kommer ni på förmiddagen bla bla bla, och just det hörde jag så jag sa;
-Va?
Jaha, då har P bjudit in C och O på HOTELLFRUKOST imorgon!!! Fattar ni?! Fyyy, vad jag blev avis. Och en annan ska jobba. Men vad säger världens bästa P då?
-Ni kan komma ALLA på söndag! JIPPI!!!
JAG SKA ÄTA HOTELLFRUKOST!!!! :D

              
♥ Men kolla in här vad killen har lärt sig! Riktiga teckningar!!! ♥
              

Nu ska jag hoppa ner i sängen, jag är trööött!! Natti!

Kommentarer
Postat av: Moster

en enda fråga...

HUR DAGS??

2010-07-17 @ 21:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0