Steget - STEGET

Idag när vi var på sångstunden hände det! Jag hade precis varit och hämtat O, som var på äventyr, och satt mig med honom i knät i ringen där vi sitter och sjunger. Jag satt i skräddarställning. O reste sig upp. Bara så. Och stod där! Kvar! Sen tog han STEGET, fattar ni?! Han tog ett steg! Ett riktigt! Så tog han ett till, men jag är inte 100 på att ett steg räknas när han ramlar.. Så jag säger ett så jag inte ljuger! :D Men. Min älskade son, tog ett riktigt, riktigt steg idag, och ställde sig upp själv. *Mamma såå stolt!* 
                                                                                                             
På sångstunden är ju meningen att vi och barnen ska sitta i ring, Såpbubblor!
och sjunga några sånger tillsammans. O sitter sällan i denna ringen..
Men det finns en sak som gör honom väldigt faccinerad, och lugn,
tills han kommer på att han kan försöka fånga.
Det är såpbubblorstunden på slutet..
Kolla vilken koncentrerad kille!

Akvariet är också mycket fint tycker O!

         Akvariet

Katten Catasita har slutat äta. Är det någon som vet när man ska bli orolig? Hon hade ätit ytterst lite av "frukosten" och när hon fick ny "kvällsmat" tog hon två tuggor, och sen inget mer. *Lilla gos*

*Vill också skicka krya-på-dig-tankar-till-lilla-mams som är sjuk!!*

Och imorgon fyller gullungen V 1 år, GRATTIS i förskott goding!! Ses imorgon!

Nu blir det snart sängen, hoppas lill-älskling sover längre än 6.15 imorgon. Har blandat 8mnd och 1års välling, så jag har en liiiten förhoppning iaf! Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Moster

Jamen jag skulle ju köpt ett akvarie i ettårspresent ju!! Eller ännu hellre gett honom vårt!! =)(fast då hade nog den rättmätige ägaren blivit sårad...)

Kram på dig godbit

2010-02-24 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0