Dubbelkalas!

Oj vilken dag! Den har gått i ett!

Imorse var vi lite småtrötta och griniga efter nattens bravader.. Men det gick över. Hade lite mys med O, han åt frukost, jag duschade, C och O duschade - sen somnade O gott. Efter att han hade vilat till det lite fick han lunch, och så gick vi till Maxi, där vi träffade faster U och farfar en snabbis, innan jag sprang in och handlade några småsaker. Så gick vi till Strömssons och fikade, delade en macka och drack kaffe.
Så var det dags för kalas ett!
Åkte till V (O hann somna i bilen så vi fick köra en omväg så han fick sova 15min iaf), och pojkarna lekte lite innan de andra gästerna kom. De kom nästa alla samtidigt (Vår kompis J kom, och henne har jag saknat extra kände jag!), och det blev många att hälsa på! Vi fick jättejättegod kycklinggryta och så blev det tårta och kaffe! Mums! 
Paketdags, och ÄNTLIGEN skulle V öppna paketet jag och J hade fixat ihop. Som vi har längtat, både vi och inte minst S! :) När vi är på leklandet ÄLSKAR V bollhavet, och jag och S har sagt att han borde ha en liten pool inne med massa bollar.. Nu hittade jag en på nätet!! Fast det är en mjuk flodhäst som man öppnar ryggen på och där i är "bollhavet"! Såå söt! Ska bli kul och se den "in real life" imorgon.. Vi fick åka hemåt innan paketöppningen var klar, för att fixa oss till nästa kalas.

                                      Sötaste kalaspojk!      Bästa kompisen

Det var O´s farbror G som fyller 30år idag! GRATTIS!
Dit var vi bjudna till kl 18 på italiensk buffe, massor av god mat! O hade på sig sin fina skjorta och hängslen som han hade på sin födelsedag, och fick en egen mumsig plocktallrik när det var matdags.
Efter maten var vi ett gäng inne på kusin V rum och lekte, och då passade O på att ställa sig upp igen ett par gånger utan att hålla i sig. Jag blir lika förvånad varje gång! :)
Men sen skulle han krångla lite, och vägrade somna i resesängen, vi blev så förvånade för det brukar inte vara några problem annars.
Nu när vi hade privat taxi av morfar, och resesängen var med så vi skulle kunna ta ett glas vin, och stanna lite längre. Men så blev det inte. C lyckades hålla honom vaken hem, så han somnade vid 22! Undrar mycket hur morgondagen ska bli! Jättekul kalas, tack så mycket!

Imorgon är det dags för V´s barnkalas, så det blir ännu mer kalasande! Nu blir det sängen så vi är redo för det!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej Inge bra. Jag e fortf sjuk i astma o Filippa är inlagd på sjukhus igen. Hon har jätte dålig syresättning o kämpar hårt. Jag är helt slut .. Måste vända snart..

2010-02-28 @ 19:45:40
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0