Syrrans julklapp

Japp, då var syrran och svågers julklapp inhandlad! Så... Nu kan ni vara nyfikna i en strut!
Är heelt slut i benen, har varit iväg hela dagen. Jag som sa att Oscar aldrig somnar i vagnen, borde vara tyst. Oscar somnade i vagnen 10 i elva, alltså INNAN lunch. Och han sov faktiskt i 30-40 minuter. Jag var helt paff. (Men han vaknade ju vid 05.30 och sedan somnade vi inte om även om vi låg kvar och försökte) Och jag fick ju faktiskt lite "egentid" när han sov och jag hann gå i TVÅ butiker i godan ro! :)
Köpte också några supersöta ankor som jag har satt upp på kaklet i duschen (har ofta lite sammis över hur tråkigt det är för en drygt 1,5 åring att "bada" i duschen), det blev många kakaka-baakaka idag när han badade! :) Ska fixa ett kort en annan dag. Jag är alltför trött idag :P

Vi hade eftermiddagsfika med Sandra och Vilmer på Strömson och det var skoj som vanligt! Och mysigt såklart! Det märks att vi träffas för sällan (mot nästan varje dag som innan), vi pratar så snabbt vi bara kan, så vi hinner gå igenom så mycket som möjligt. Tur att vi känner varandra så bra att allt inte behöver sägas.. ♥

Och så vidare till Oscars farmor och farfar på middag, kyckling med sås, klyftpotatis, sallad, gele bröd ost you name it. Supergott som vanligt! Oscar mmmmade som bara den!

Nu; dags för desperate!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltid lika mysigt och fika med er, tyvärr inte så lugnt som förr när pojkarna var små och sov så gott i sina vagnar medans vi drack gott kaffe och snackade massa strunt! Kramar

2010-12-08 @ 20:46:37
Postat av: Moster

SUPERSTRUUUUT

2010-12-08 @ 21:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0