Tacksam

Jag är så tacksam. Tacksam över min familj. Och att vi är vi.
Vet en flicka som är lika gammal som O, hennes pappa är sjöman, och är borta sex veckor i streck. Hon har en fotobok, som O också har, men hennes är fylld med bilder på henne och hennes pappa
-för att hon ska komma ihåg honom.
C såg ikväll en mamma på parkeringen, med sina fyra underbara pojkar, som hade ryggsäckar på,
en väska eller två och ett par kassar.
Hon kramade dem så hårt hon kunde, och flera gånger
-sedan stannade en bil med en man, och barnen följde med och vinkade hej då till mamman.
Jag är så tacksam, att min son träffar sin mamma och pappa varje dag
-alla kan inte det.
Jag är så tacksam att jag kan krama och pussa på min son varje dag
-alla kan inte det.
Jag är så tacksam att jag varje kväll kan gå inte till min son och viska
mamma älskar dig mest i hela världen
och stryka honom över håret
-alla kan inte det.

Ikväll har vår "bästa familj" varit här och ätit lite middag, och busat. Det var gott och mysigt! Det känns som det var jättelänge sedan, men när de har kommit innanför dörren är det som igår. Som vanligt! :)
Tog tokfina kort på pojkarna, här är några!
  
 

Det går *forfarande peppar peppar* jättebra på dagis, och imorgon är det min tur att följa med igen, och det ser jag fram emot. Hoppas det blir lika bra som sist!
Och så ska vi förhoppningsvis träffa
syster med familj imorgon! Myys!
Nu börjar gamla fångarna på fortet undrar om det forfarande är lika kul??


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för myskväll kompisar! Är också otroligt tacksam att jag får träffa & pussa på min son varje dag, inget man ska ta för givet! KRAMAR

2010-08-23 @ 20:28:09
Postat av: Jela - Mamma till en prins

Halloj! Va lustigt att du också fick i v36 med akut snitt och nästan samma datum haha :D Hur kom det sig att han kom i v36 då?



Va söt han är Oscar, gulliga foton när han ska till dagis! :)



Kramar

2010-08-23 @ 22:39:13
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: MOSTER

lip

jag med!

2010-08-23 @ 22:46:44
Postat av: Cicci

Vad mysigt inlägg!!



Sitter med mobilen o orkar inte skria in hela bloggadressen ;)



Glömde svara såklart, blir alltid så när jag läser o inte svarar direkt! Virrpanna e jag :)



Filippa mår sådär.. Imorgon åker vi in till sjukhuset och hon ska få göra den där spirometrin som jag skrivit om.. Är nervös!



Vi hörs mer om nån dag. Stor kram till er!



2010-08-23 @ 23:18:19
Postat av: Jela - Mamma till en prins

Jaha okej, stackare som fick havandeskapsförgiftning. Det fick min syster också. I vårt fall så startade bara mina värkar, fattade inte att de va värkar föräns dom kom var 3e min, då vare bara att åka in till förlossningen, först försökte dom stoppa värkarna i tre omgångar men sen insåg dom att han ville ut och eftersom han satt i säte blev det akutsnitt. :) Kram

2010-08-24 @ 11:59:40
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: mormor

Åh Älskade Stumpan min!

Här sitter väl mormor... och tårar av tacksamhet står högt i ögonen!

2010-08-24 @ 12:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0