Stolt, stoltare, STOLTAST


DET ÄR JAG! JAG ÄR STOLTAST!!
  
 Min underbara, bästa, sötaste, goaste, mest härliga son, har gått sin allra
första dag på inskolningen på dagis idag!
Kolla in denna underbaringen som är på väg till dagis - med dagisväskan!
♥ ♥ ♥


  
Här är bilder fån dagistimmen. Allt hade gått bra, Oscar hade lekt och busat,
han hade till och med sprungit tillbaka in när det var dags att gå! :)
Hoppas det blir lika kul imorgon, när jag är med.
Ikväll var vi på "föräldrarmöte" och nu ska jag "mala igenom" pärmen
vi fick med oss hem.
Jag tror det här blir kanon! :)


Kommentarer
Postat av: MOSTER

2010-08-16 @ 20:10:14
Postat av: Anonym

Vlken härlig start! Det blir nog inga bekymmer för den godingen =)

2010-08-16 @ 20:11:12
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Visst känns det stort dehär med dagis :) Man blir helt till sig för att de helt plötsligt blivit så stora :P

2010-08-16 @ 20:14:11
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Åhhh!! va söt..=) ryggsäcken är nästan större än han..

2010-08-16 @ 22:34:55
Postat av: Mormor

ÅH, mormors lille dagiskille! Sötast och goast av dem alla! Tänk att han redan är där! Det kommer att bli toppen tror jag!

2010-08-17 @ 10:06:26
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Ja jag tycker hon utvecklas så himla mycket just nu. Hon blir 1 år och 8 månader den 28:e augusti. :) Går inskolningen bra för lille Oscar?

2010-08-17 @ 11:39:36
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0