Mycket nu!

Igår kväll var vi inbjudna till våra grannar på kräftskiva, och det var verkligen superskoj!! Vi åt kräftor, drack lite vin, pratade en hel massa, sjöng singstar och killarna spelade guitarhero. Verkligen en toppenkväll!

Idag har vi varit på kräftskiva i Färjestaden hos C´s föräldrar tillsammans med hans bror och hans familj, och vi åt så magarna stod åt alla håll.. Och så lite dessert på det... :) O och kusin V höll låda hela kvällen, vilka buspojkar, men vi saknade förstås faster U och P såklart, de är och myser på semster..

In en snabbis inom Kappahl och köpte ett "ställ" till O, så nu kan de vara ute i alla väder på dagis.. Bilder..:
         

Lägger också in en bild på O i soffan, jag förstår inte, vart kan han ha lärt sig detta?! Haha!
Och en riktig, riktig mysbild, på MIN familj! ♥
         

Nu, min kära, ska jag slå av datorn, kolla på VÄNNER, och käka lite popcorn, och inte alls vara pirrig för att O blir en "riktig" dagispojk imorgon!
♥ Lycka till mitt hjärta, du betyder allt för mamma! ♥

Kommentarer
Postat av: MOSTER

Visst är det härligt med full rulle, man hinner så mycket. Men vad helgen tar fort slut när man inte hunnit bara vara. Store duktige Oscar, vilken spännande dag!! Längtar såå tll imån då jag hoppas få rå om riktigt ordentligt.. Nu ska vi oxå cykla till dagis!

PS komm blåtiran i samband med fläskläppen?

2010-08-30 @ 08:47:49
Postat av: Tova

Åh vad kul med kräftskiva, har faktiskt aldrig varit på en sådan :)

Hoppas ni haft en fin start på veckan med!!

2010-08-30 @ 21:15:14
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0